Therese Blom och Cecilia Selander, kommunikatörer på Uddevalla Energi. |
- Med sitt lokala kretslopp är Uddevalla en positiv kraft med potential att förändra världen och det vill vi visa, säger Therese Blom, kommunikatör på Uddevalla Energi i ett pressmeddelande.
”Förändra världen” är ett vitt begrepp som kan syfta på många saker, men för Uddevalla Energi handlar det om miljön. Och att löftet också skulle bli en varumärkeskampanj sågs som en ren självklarhet, skriver företaget.
- Den positiva energin är ett resultat av det lokala kretsloppet som alla är en del av. Därför gäller det att alla också vet om det så att vi kan fortsätta att hela tiden sträva framåt, säger kommunikatör Cecilia Selander.
Kommer att ses på flera ställen
Kampanjen kommer att synas både digitalt och fysiskt; på bussar, elskåp, skyltfönster, och på den stora cisternen vid riksväg 44 som oftast pryds av budskap från det kommunala energibolaget.
Kampanjen kommer att synas både digitalt och fysiskt; på bussar, elskåp, skyltfönster, och på den stora cisternen vid riksväg 44 som oftast pryds av budskap från det kommunala energibolaget.
---